October 30, 2010

Lørdags Award



Vi er blitt syke. Snakk om utfordring. Her kan det se ut som om Nanino smiler men egentlig sutrer hun og er potte tett i den lille nesen sin. Stakkars. Og stakkars oss også. Influensa.

En annen utfordring som kom min vei denne uken, eller var det forrige?, var fra kreative Møbel Pøbel. En heidundranses fin blogg, helt etter min smak. Takk for utfordring møbelpøbel. Med den følger jo en fin award også. Slik ser den ut:


Så følger 7 ting om meg:

1. Jeg liker ikke mobilen min, den er gammel på engelsk/arabisk ( ikke spør hvorfor..) og ikke til å stole på. Den gjør det vanskelig med å svare på sms, noe jeg i utgangspunktet er svært dårlig på å gjøre. Siste nå er at jeg ikke får sendt sms engang. Kommer ikke lenger enn til utboksen. Svært frustrerende når jeg endelig har tatt mot til meg å skrevet sms. 23 stk faktisk.
Nå ligger de der i utboksen og gjeiper til meg.
Innrømmer at det eegentlig litt deilig også. Å være sånn halvveis uten mobil.

2. Jeg vil beskrive meg som 30/70 prosent sosial/usosial. Jeg liker meg sammen folk når jeg først har stupt uti det, men iblant er det veldig vanskelig å ta steget, ta inisjativ(?) selv. Trives jo så godt alene. Alltid noe å finne på, pusle med.
Heldigvis for meg er pappa Rottefinn en menneskemagnet som trekker folk til seg. Så besøk og mennesker rundt oss har vi daglig.

3. Jeg er 1m og 82 cm høy.

4. Elsker å gå på tur med kaffe latte i hånda. Helt med soya melk i, men ikke om de tar 5kr ekstra for det.
Å sutte i meg små slurker kaffe av sølefri kopp minner meg om barne/baby koppene da jeg var liten. Ikke stor forskjell egentlig, nå med kaffe i tillegg til melken.

5.  Jeg elsker musikk, mest av alt Hip Hop, Soul, RnB og Funk. OG jazz..

6. Mitt store mål er å leve av billdene jeg lager. Helst innen jeg er fyllt 60.

7. Jeg er et mildt menneske. Ikke veldig dramatisk.


Skal egentlig sende den videre til 7 søte snille medbloggere. Men kjenner at jeg må gi meg her for nå.
Nå skal jeg drikke mer te og bare slappe av.

6 comments:

  1. Ikke gøy å få sjukdom i hus..spesielt ikke når den tasr alle i familien :( ..håper det snart går over da.
    God bedring til alle 3 :)

    ReplyDelete
  2. Uffoguff! Utrolig kjipt å være syk! Her i gården snufses og nyses det også, begynner å bli passelig skitlei:) Heia dere!

    ReplyDelete
  3. Hei på dæi!
    kjedelig med sykdom, men e vel tia for det no. Masse god bedring sendes fra mæi!
    Gøy å læse litt mere om dæi:)
    Håpe du har en fin lørdag
    klæm

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/30/2010

    Bestemor ønsker dere god bedring alle tre. Håper dere får en god natt og blir bedre i morgen. Tenker på dere!
    Takk for hyggelig besøk fredag.
    Klem x 3

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/30/2010

    Bestemor ønsker dere god bedring alle tre. Håper dere får en god natt og blir bedre i morgen. Tenker på dere!
    Takk for hyggelig besøk fredag.
    Klem x 3

    ReplyDelete
  6. Gratulerer med award!!

    Har slitt med hoste og feber i det siste selv- og det tærer etterhvert på humøret! Te og ullteppe er tingen :-) -God bedring til deg og dine!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!