October 21, 2010

Kort til hver en anledning

I en skuff hos min gamle far ligger det mange merkelapper/kort som alltid har lagt der. Hvertfall så lenge jeg kan huske. Nå har jeg endelig tatt med noen hjem fra siste besøk i barndomsheimen. De ultimate merkelapp/kortene syntes jeg. Enkle. Rene. Praktiske.


Jeg har funnet frem den fantastiske DYMO maskinen jeg stadig finner nye bruksområder til.
Med alle kule ord og uttrykk som fins..ikke vanskelig å komme over her i bloglandia..har jeg rett å slett brukt noen av dem - trykket ut - festet på + tegnet litt til.


Resultatet..


Kort til enhver anledning.

6 comments:

  1. hei♥

    dymo er bare det smarteste, men etter flyttingen finner jeg ikke min igjen.. kjekt, og veldig veldig smart å bruke på det meste!!

    ha en fin dag...

    ReplyDelete
  2. Dymo er så tøft ;) Jeg har nettopp fått tak i en gammel en til 10 kr , lurer på om jeg får tak i en "rull" som passer. Artig med hjemmelagde kort , det blir mere persjonlig :)

    Ønsker deg en fin dag i dag :)

    ReplyDelete
  3. Kule merkelapper heldigen!
    Hadde nok tatt med meg ALLE eg, tihi ;o)

    Digga dei tegningane dine altså!
    E ikkje mulig å få ein sånn krusedull i posten vel? ;o)
    Likte spesielt godt den litla jentå.
    Då må det værr med autograf i tilfelle altså, for eg rekna med at ein sånn komme te å bli møkje verdt :o)
    Name your price darling.

    ReplyDelete
  4. Kuuult! Send more chocolate, hehe, love it! :)

    ReplyDelete
  5. Herlige og fine kort du har laga! Digga kortet med Rainy Day! Sjokolade er jo tingen, det gjeld berre å finne ein måte å få sagt det på;-) Superfin teikning!

    Stay tuned - eg stikk innom igjen - garrrrantert;-)

    ReplyDelete
  6. Se der ja! Der var bildet jeg ikke fikk opp sist som jeg var så nysgjerrig på. Genialt enkelt, helt enkelt genialt. Rafft! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!