October 05, 2010

Frisk luft med ny vase på "kjøpet"

Frisk luft i lungene er godt for en sliten Mumsi kropp.


På vei langs veien titter fine bilder min vei.

Smak av høst:


 Papir klistret på dør i berget:



Forundring over totalt missvisende toalettskilt. Midt på en lang strekning. Uten toalett i sikte. Merkelig..
Glad jeg ikke måtte på do.



Cafe besøk på herlige Vespa cafe gav Mumsi en kul ny vase til å ha blomsterkvast i. Stod på bordet da jeg kom. Altfor dyr drikk til å kjøpe, altfor fristende til å la være å ha med seg hjem.


bord glede.
+ tørkede aprikoser i mormors gamle skål gjorde bord gleden til det lille ekstra.

8 comments:

  1. Tenk så skuffende da!!! "Kom her hvis du må på do...Bare tulla!" :)

    Så stilig vase du har anskaffet deg:) Og aprikoser er farlig godt. Litt kjipt når man glemmer at man ikke må spise for mange:)

    ReplyDelete
  2. Jeg liker så godt at du tar bilder på din vei ;) Denne lemonaden har jeg ikke smakt , men ser jeg den , må jeg smake :)Mormors gamle skål var så fin , slike minner er så koselige å ha :) Jeg har en gul kaffeboks etter min bestemor , tenker på henne hver gang jeg lager kaffe ;)

    Mytti klæmma fra Janne :)

    ReplyDelete
  3. Knis....doskiltet ;-)

    Ha en strålende kveld!

    ReplyDelete
  4. Åhhhh, fiiinaste vasen da!!! Sånt kan eg lika, men eg like jo ALT du finne på og da. Og ja; "Great minds think alike" ja ;o)
    Takker for ros og støtte!

    Og så har du fått så mange nye følgerar og ser eg :o) Jippi!!! Til og med Nystalgisk. Det e hu mi så var ein del av Skaperverket som eg snakka om. Du ska sjå på det som ein ære, for hu følge nesten ingen :o) Hu har ikkje lagt ut så møkje, men du bør absolutt kikka innom bloggen hennas altså!!!

    Love ang Hugs herfra og knaseklem te skjønnaste Nanino :o)

    ReplyDelete
  5. her er det jammen mye fint å hvile blikkket på:-) Det er ganske utrolig at naturen stiller opp med den knall gule fargen som på bladet:-)
    Liker bildene dine:-)
    Artig limonadevase og nydelig skål etter bestemora di:-)

    Ha en flott onsdag da du:-)

    Klem fra Trine:-)

    ReplyDelete
  6. Herlig innlegg:)Kanskje jeg skal bli litt flinkere til å ta med meg kamera på tur...Ja, det skal jeg;)

    Klem Christine

    ReplyDelete
  7. Nå e ballen sendt :o) Si du ikkje svarte på lua, så sendte eg ikkje den :o)

    Du får forme til ballen når du får den (og eine sida er naturlig at er i bånn når du sette den vekk ja på ein måte... ;o) Sku ha sydd 2 halvdeler samen ja, men Nanino merke nok ikkje forskjell, og så lenge den e ned så vise det jo ikkje heller ;o))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!