October 15, 2010

Fredags omrokering i stua

Da Nanino og Mumsi er ferdig spist.


Da pappa Rottefinn er sendt på jobb...


Kan Mumsi nyte at stua blitt omrokert the atumn way. Før så det slik ut.
Mer lys får slippe inn når sofaen ikke står foran vinduene.


Grå lin duk fra Reto bruktbutikk på Tomter er lagt på bordet.
Fat fra "min hemmelige loppebutikk" kom endelig til sin rett.


Knagg til baby Nanino fra Nille. (20kr.)
Naninos søte yttertøy druknet blandt jakkene i gangen, så nå kan hun skryte på seg sin egen knagg. Søt. 



God fredag!




8 comments:

  1. rett og slett ei vakker stue:-) Så deilig å kose seg hjemme med ommøbleing. Vi ommøblerer innimellom vi også. Synes vi får ny stue ei stund da:-)

    God helg og klem til deg:-)
    Trine:-)

    ReplyDelete
  2. Hei !!
    Vakker stue ja.
    Ha en fin helg !!
    Cecilie

    ReplyDelete
  3. Koselig det ble ( var det før også da ) Det er godt noen ganger å ta slike omrokkeringer , føler da at man har ny stue ;)Søt knagg til Nanono :)

    Ønsker deg en fin helg :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  4. Hei på dæi!
    Takk for koselige ord inne hos mæi:)
    Kjempefin stue! Likte mæi her inne ja:) Gjør godt å få fiksa litt og snudd rundt på ting:)
    Håpe du får en kjæmpefin fredagskveld
    klæm til dæi fra mæi

    ReplyDelete
  5. Kjekt med omrokkering i stua ja :o)
    Skikkelig fint blei det, men det blir nå ALT du gjørr syns eg!

    Ha ei flottanes helg snuppa!!!

    ReplyDelete
  6. Oh, I love it!! Helt klart lysere! Men var fint før også da! ;)

    ReplyDelete
  7. Så fint dere har det hjemme. Koselig og fargerikt! I Like!

    ReplyDelete
  8. Sku og ønska at du budde i Bergen!
    Dvs. eg sku helst sett at du budde HER!
    Du e jo ei herlige jenta som eg verkelig kunne tenkt meg å hatt i livet mitt sånn te kvardags :o)

    Knus og knaseklem herfra!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!