October 20, 2010

Fin Fine Tapeter

Vakre tapeter i posten. Hjertebank. Og så fint pakket inn.
 Gasellenes bloggshop leverer!
Elsker når pakker er kreativt pakket inn med omtanke. Derimot er det surt å gi bort kreativt innpakket gaver med omtanke til folk som ikke setter pris på den kreative omtenksomme innpakkingen.
...Tenker jeg meg om så skjer det svært sjelden.
Alle liker å få gaver! Nesten i allefall. Og er de fint innpakket er det jo bare extra stas.



Gleder meg til å ta de i bruk. På en eller annen måte. Veldig snart.

OG SÅ MÅ JEG FÅ SI TUSEN TUSEN TAKK FOR ALLE SVÆRT POSITIVE OG HYGGELIGE KOMMENTARER PÅ INNLEGGET UNDER HER. Hver en hilsen gleder og settes stor pris på. Jeg smiler.

8 comments:

  1. Herlige tapeter. Den hylla under ble kjempefin! Så flink du er:O)

    ReplyDelete
  2. Kuuult, gleder meg til å se hva du har tenkt å brukt dem til ja! :)

    ReplyDelete
  3. Næh, så koselig da!!!!Klikka inn på bloggen, og så syntes jeg at jeg kjente igjen den pakken på de øverste bildene ja....:)Så BRA at du likte tapetene, nå ble jeg glad:)Er alltid litt bekymret for at tapetene ikke faller i smak, eller ikke var sånn som man hadde tenkt på forhånd...
    Jeg gleder meg til å se hva du skal bruke dem til!!!
    Ha en strålende kveld!!!

    ReplyDelete
  4. Hm, skjønner at jeg må hive meg på denne tapettrenden snart. Kjempefine tapeter, jeg kan bare undres over hvor dere finne dem! Ja bortsett fra disse da, som må krediteres Gasellene. Men de må jo også få dem fra et sted??! Jeg har iallefall fortsatt til gode å snuble over de nydeligste retrotapeter på loppis enda... Egentlig er det veldig mange fine og vakre lopper jeg fortsatt har til gode å snuble over, når jeg tenker meg om!

    Kjøkkenhyllen din ble grådig fin, rett og slett! Og fin onsdagskveld til deg!

    ReplyDelete
  5. Jaaaa de fallt veldig i smak :) Og hum jah HVOR finner man sånne tapeter eeegentlig? Så rart. På loppemarked? jeg undres..

    ReplyDelete
  6. Gratulera med kjekke pakke i posten! Den te venstre har eg og :o)

    Og jammen fekk du velfortjent respons på forrige innlegg ja! :o)

    Retrotapeter har de mange av på feks Retrovill.dk ;o)

    Ha ein superfin kveld snuppa!!!

    ReplyDelete
  7. Hohoho, der skreiv me te kvarandre på likt :o)

    Sende skjerfet i posten eg ;o)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!