October 10, 2010

Ekte hopptimist

Gomes hjemmelagde jordbærsyltetøy og en ekte rød hopptimist i hus.
Lykke.

Vi var innom Lakketorget marked på lørdag. Koselig marked med hyggelige selgere. Trivelig uten trengsel.

Hadde jo bestemt meg hor å ikke bruke penger på mer lopper denne måneden. Prosjektene står i kø her hjemme og fortiden trengs ikke fler. Men klarte ikke dy meg da hopptimisten dukket opp. Sparebørse fra gamle Kredittkassen. Fint brukt med merker fra tidens tann. Made in Denmark. 
30 kr måtte jeg gi for han. Og det gikk an.



5 comments:

  1. Så skjønn da!!!
    Kan godt forstå at du måtte ha den med him ;o)

    Fått pakke i posten? Lurte på om den var blitt heilt flat eg i tilfelle, for eg hadde visst ikkje så møkje "stuffing"n i den, tihi :o)
    Du får i tilfelle forma den sjøl då vettu ;o)

    Fantastisk fine nye veka te deg snuppa!!!!

    ReplyDelete
  2. En hopptimist kan alltid få plass hjemme! (gammelt jungelord) me like!

    ReplyDelete
  3. Foerst maa jeg jo bare faa rose bildene dine, de likte jeg virkelig. Saerlig paa tur i friheten, med han Frank som en god nummer to. Frank saa ut som en skikkleig trivelig sau! Kjekt aa se hva du lager, klart du maa opprette en kunstblogg!
    En hopptimist, haha, jeg kunne trengt en saann hjemme. Helst i hver etage.

    Fin mandagskveld til deg!

    ReplyDelete
  4. Så søt! Noen ting er bare "må ha" selv om man egentlig har litt kjøpestopp. Nudelig. :)

    ReplyDelete
  5. Hei, hei! Og takk for fin kommentar på bloggen min! Alltid gøy å oppdage nye bloggar og no oppdaga eg jo jammen din òg. Og for ein fin blogg, då! Herlege loppis- og redesign-innlegg her.

    Då eg var i København såg eg forresten fleire slike hopptimistar i ulike design-butikkar, betrakteleg dyrare enn 30 kroner, så du gjorde heilt klart eit kupp med denne Kredittkassen-hopptimisten! :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!