October 09, 2010

Bilder fra en billedkunstner

Mumsi er jo kunstner.
Billedkunstner.
Bloggen gjenspeiler jo ikke dette sånn merkverdig.
Kanskje påtide med noen bilder av noen bilder sånn at dere får se at jeg faktisk også MALER bilder.


Her er et pitelite utvalg:

Uten tittel. SOlgt. 1m x 120cm

På tur i frihenten. Solgt. 1m x 140 cm.

Alene i engen. Solgt. 10 x 20 cm.

Boxer blikk. Solgt. 60 x 80cm.

Angsten. 70 x 140 cm

Uten tittel. Solgt. 30cm x 100cm.

Uten tittel. Solgt. 50 x 60 cm

Han Frank. Solgt. For Tele2. 80cm x 150 cm



Snart skal det også jobbes med en helt egen kunstblogg. Mumsis kunstblogg/hjemmeside.
Woop woop!

11 comments:

  1. Herlighet så flink du er! Vakre bilder!
    Klem
    Lise

    ReplyDelete
  2. Så utrolig flink du er! Skulle ønske jeg var like flink! Du får komme på besøk og ha et kurs for meg ;)

    ReplyDelete
  3. skamfine!!!
    synd nesten alle var solgt, dog veldig forståelig!

    ReplyDelete
  4. Så moro å se hva du lager! Lurer veldig på hvilke teknikker du bruker, men sånt kommer det kanskje mer om hvis du skal starte kunstblogg? Jeg likte veldig godt bildet som het Boxer blikk og det uten tittel som forestiller et dyr (en elefant?), det nest nederst bildet. Kjempegøy at du viser frem noe av det du du driver med! Gleder meg til å se mer.

    ReplyDelete
  5. Wow, så mye kult! Gleder meg til du starter kunstbloggen din!

    ReplyDelete
  6. Oj, så fine bilder. Likte spesielt de tre første, aller best det første.
    Gleder Meg til du starter Kunstbloggen din:O)

    ReplyDelete
  7. Oi så flink du er ! :) Jeg har lenge beundret det bildet som henger på kjøkkenet ditt , fant vell ut at du har brukt det som "hedding" , men at det var du viste jeg ikke :)Veldig kule bilder , min favoritt er det nederste ;)

    Ha en super dag :)
    Klem fra Janne :)

    ReplyDelete
  8. Der kom det endelig nåken av kunstverka dine ja :o)
    Weeeee, du e sååååå flink altså!!!!
    Inspirasjon og overskudd tebake kanskje? :o) Glede meg te kunstblogg!

    E spesielt imponert øve kor allsidig gu e eg vennen!!!! du e rett og slett talentfull snuppa, og det håpe eg at du vett sjøl :o)
    Håpe du klare å livnære deg av detta, så blir verden ein litt finare plass :o)

    ReplyDelete
  9. Holy Great Mother Of God, så flink du er!!!
    Dødsimponert jeg, så mye fint og ikke minst så mye variert! :D
    Digger "Angsten", så skjønn!

    ReplyDelete
  10. Så flink du er! Varierte og flotte bilder! Flere av de kunne jeg gjerne hatt hengende hjemme i stua! Du må vise fram mer!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!