September 01, 2010

Teppe rokering og andre gleder

En onsdag fyllt med gleder.

Første skoledag for Mumsi. Drøm som har gått i oppfyllelse.
Ballonger i trærne i parken på vei hjem. Helt sikker på at de hang der for meg.




Ny energi. Energi til å bytte teppet i stua med teppet på soverommet.
Soverommet er endelig blitt jordet.
Før og etter:



Smil om munnen.
Nye rom. Ny velvære. Nye komplimenter fra fornøyd pappa Rottefinn.
2 gule Ikea puter er byttet ut mot 2 brune fra kremmerhuset til 29,- pr. trekk. 70% salg.
Før og etter:



Mot til å forandre. Ting faller på plass. Nå er stua lysere.
Før og etter:



Ny lekegrind for baby Nanino. Glede å se hun koser seg der inne.



Også da jeg fikk lekegrinda i sommer var gleden stor.
Om du trykker her kommer du til den gang da.




10 comments:

  1. Helt sikker på at de hengte opp ballonger for deg;) Fint det ble på soverommet ( og puter til 70 % , et varp ;)Den lekegrinda var veldig fin :) Har ikke sett noe lignende , må være artig å ha noe så unikt :)

    Ha en fin studiedag i morgen :)

    ReplyDelete
  2. Åh, jeg blir alltid glad for sånne småting som at det henger ballonger i parken eller finne hemmelige kjærlighetsbrev som noen har mistet eller se noen smile mens de går med store hodetelefoner på ørene :)

    ReplyDelete
  3. Jepp, det er klart de henger der for deg!
    Nye omgivelser både innenfor og utenfor huset, skjønner jeg, lykke til med begge deler! Synes du har et fantastisk interiør, jeg er glad i hvitt, men det er også veldig, veldig deilig med noen flater som er for eksempel... brune? ;) Eller rotete da, det er stort sett den stilen jeg kjører.

    Fin kveld til deg!

    ReplyDelete
  4. Så flott soverom. Du får melde deg på konkurransen inne på NIB ;)

    ReplyDelete
  5. Så fint det ble på soverommet, og stilig stue. Jeg liker bloggen din, så jeg gleder meg til å kikke mer :D

    ReplyDelete
  6. Så fint - både før og itte :o)

    Men det e jo alltid kjekt med forandring da! Og der var den skjønna lekegrindå igjen ja. Kunne tenkt meg å hatt den i stua uten unge og eg :o)
    *sukk*

    Lykke te med skole og alt nytt då.
    Og ja; sjølsagt var ballongane for deg! Universet smile te sånne så deg ser du, sånn e det barra :o)

    ReplyDelete
  7. Skjønnt soverom du har, så mye "luft" liksom, herlig romfølelse :)

    Bare å melde deg på NIB sin utfordring :)

    Go klem fra Ida Susanne

    ReplyDelete
  8. Så hyggelig med ballonger - og så mye annet fint du skriver om - nå er du på min bloggroll slik at jeg kan følge med på dine fine oppdateringer :)

    ReplyDelete
  9. Så herlig med ballonger i trærne. De va nok helt klart ment til dæi:)
    LLike soverommet dåkkers veldig godt.

    ReplyDelete
  10. Både stua og soverommet er utrolig fine rom. Alle tingene matcher min smak midt i blinken. Synes det er så dekorativt med bøker i en stue.(leser dem selvsagt også da)
    Ha en fin dag på Universitetet.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!