September 09, 2010

Prosjekt Poladroid

På min vei etter poladroidfilm til poladroid kameraet i huset har jeg kommet over den fantastiske siden
Poladroid.net .

Kreativ/Impulsiv som hadde et innlegg om hvordan få poladroideffekt på bildene sine for litt siden. Hun hadde fått linken fra den fine bloggen Handmade Vibeke som igjen har fått den fra bloggen Kaptein Biff. Den bloggen er også veldig flott forresten, verdt å ta turen innom!

Jeg elsker effekten programmet gir, meget enkelt å bruke er det også.
Noen bilder fra helgens videoshoot med gruppa Herreløse er blitt poladroidisert.




7 comments:

  1. Så mange flotte bilder du fikk :) Og du - tusen takk for hyggelig kommentare på bloggen min! Merker at jeg må putte deg rett i min liste også, for her var det fint!! Ha en super fredag :)

    ReplyDelete
  2. Hei.

    Så koselig at du er med i konkurransen min! Bli gjerne med de andre konkurransene mine også!
    Lykke til i trekningen :)


    Klem fra Hilde

    ReplyDelete
  3. Så fine bildene ble! Dette må jeg sjekke ut altså, takk for tips :)

    Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  4. Kjempefine bilder!
    Jeg fører opp "sjekking av polaroid-programmet" på listen over prosjekter jeg skal gjennomføre i nærmeste fremtid. Når tiden begynner å gå saktere, og jeg klarer å gjøre meg litt fortere ferdig ved pc'en...

    Fin lørdagskveld til deg!

    ReplyDelete
  5. Åh, jeg elsker polaroidbilder. KJøpte meg et polaroidkamera i fjor høst og har brukt det slavisk. SYnd at det er så dyrt med film, det er det eneste..

    ReplyDelete
  6. Hei! Fant deg inne paa Norske interiörblogger og jeg stemte uten tvil paa deg! Fantastisk soverom og fantastisk blogg! Jeg er herved fan. Skal sjekke ut deen polaroidsiden ogsaa...

    ReplyDelete
  7. Konklusjon; jeg digger ikke bare soverommet, men resten av bloggen din!! *Følger*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!