September 25, 2010

Prosjekt Elvelangs

Dette er innlegg nr 100! Woop woop!
Stolt Mumsi som har skrevet så mange innlegg siden den spede start
i juni i år.

Siste dagene har vært fyllt med aktivitet.
På torsdag ble endelig Prosjekt Elvelangs ferdigstillt.
( Hvert år arrangerer Oslo kommune Elvelangs i fakkelys, hvor hele Akeselva blir lyst opp med fakkler og innslag av dans,musikk,kunst m.m langs hele ruta. )
De siste 3 ukene har hele skolen jobbet sammen mot dette. Utallige arbeidstimer er lagt ned. Isopor og andre materialer for mange titusner er brukt og resultatet? Ble utviltsomt noe de fleste vandrerne lags elva den kvelden fikk med seg.

Her kommer et knippe bilder tatt av meg under kvelden:



 








Og dagen etterpå reiv vi og ødela alt sammen. Litt vemodig. MYE gøy. Mye regn. Mye våt. Litt kald. Litt sliten...



7 comments:

  1. sikkert en spektakulær opplevelse å se alle kunstverkene langs Akerselva.
    Skjønner det var prossessen som har vært i fokus under forberedelsene. Synd å ødelegge etterpå, men tenk på den opplevelsen dere og alle tilskuerne har hatt!!!! Minner for livet:)

    Fiin lørdag med avslapning:)


    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Så artig at du deler bildene med oss :) Hadde jeg bodd i Oslo , skulle jeg sett det ! Masse kreativt og stilig her :) Synn at det må rives ned .

    Ka en koselig Lørdagskveld :)
    Klem fra meg :)

    ReplyDelete
  3. Å, der skulle jeg gjerne ha vært! Hørte det var en kjempeflott opplevelse! (Jeg måtte på jobb, desverre)

    Veldig fine bilder!

    Fortsatt god helg :)

    ReplyDelete
  4. Mumsiii! =D

    Utrolig jobb, og jeg skulle ønske jeg hadde visst om det og kunnet sett det. Takk for bildeglimtene! =D
    Kos å møte deg og den lille skjønne i går, og tusen takk for den tøffe gaven. :)

    Stor klem fra Huldra

    ReplyDelete
  5. Nok et flott innlegg fra deg snuppa!

    Nå har eg fått laga et innlegg fra helga og, men sjøl om eg spare loppisfunnene te et aent innlegg blei det laaaangt ja... Ikkje så lett å begrensa seg alltid, og eg hadde så møkje mærr eg egentlig ville skriva vettu :o)

    Må få sei takk igjen for 2 fantastiske dager!! Dei 2 beste eg har hatt på leeeenge. Syns det var spesielt kjekt at du hadde tid te meg på søndagen, for då fekk me liksom litt mærr tid og mindre stress og mas. Du e barra BEST snuppeline!! Har teppet funne seg te rette forresten? :o) Håpe du får vekk dei par flekkene. Hvis ikkje får du bruke "godsida", hihi :o)

    Klemz og Namaste heile veien!!!

    ReplyDelete
  6. Hei på dæi!
    Å detta her så helt fantastisk ut! Her skulle æi ønske at æi va!
    Masse herlige bilder!
    Ha en fin kveld
    klæm

    ReplyDelete
  7. Hei på dæi!
    Å detta her så helt fantastisk ut! Her skulle æi ønske at æi va!
    Masse herlige bilder!
    Ha en fin kveld
    klæm

    ReplyDelete

Comments makes me smile!