September 08, 2010

Dj rottefinn

Omveltende dager for mamma Mumsi. Ny hverdag med nye rutiner som må jobbes inn. Tiden strekker ikke helt til. Blogge abstinensene kjennes godt.

Her er store og små prosjekter er igang. Loppesessongen er over oss og et par godbiter er kommet i hus.
Pappa Rottefinn har vært veldig heldig den siste tiden.
En dag for litt siden fikk han en kasse plater fra snille svigerfar, en annen dag nå fikk han 3 kasser med klassiske godbiter fra mannen til en venninne av meg. Og her omdagen kom han over en unik platesamling til bare 500,-. Under 10 kr plata ble det. En samling verdt mange mange tusen.

Skal tro han koste seg og mor Mumsi ante gode bilde muligheter.






Og tusen takk for utrolig hyggelige tilbakemeldinger i innlegget om soverommet under her. Jeg blir så glad så glad og får lyst til å klemme hver og en av dere. Stolthet og glede bruser i kroppen.


7 comments:

  1. Ser at Rottefinn koser seg ja :) Her i huset er det sønnen som samler plater ;)

    Ha en fin fin kveld :)

    ReplyDelete
  2. Fine bilder! Mannen her i huset samler også på gammel vinyl :)

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  3. Hei på dæi!
    Kjæmpefine bilder du vise her! Så mange plater dåkker har! Der skulle mannen min vært. Han ønske sæi så en platespiller, men det e ikke kommen i hus enna.

    Soverommet dåker e bare så herlig. Så lyst og åpent. Kan tenke mæi det e herlig å våkne der inne kvær mårra!

    Håpe du har en kjæmpefin kveld.
    klæm

    ReplyDelete
  4. spennende med vinyl også ja. Vi har også platespiller og mange vinylplater, men ikke så mange som dere altså. Fine bilder, det er så fint med svart/hvitt innimellom.

    Ha en kjempedag i morra!

    Hilsen trønderTrine

    ReplyDelete
  5. Så gøy da!!!
    Fornøyd og glad både Mumsi og Rottefinn må jo værr ein bra kombinasjon! Kule bilder!

    Og skryt av soverommet e så fortjent at du ane det ikkje!! Ikkje barra litt misunnelig på deg :o)

    Og nå har eg klart å legga deg manuelt te bloggrollen min, så då blir det lettare å følga med på deg, for eg vil ikkje gå glipp av NÅKE her sjå deg vettu ;o)

    Takke så masse for superkoselig hilsen sjå meg og! Kjekt at du e enig i Awarden :o)

    ReplyDelete
  6. Så moro med KUPP. Ser ut til å bli veeeldig fint, etter bildene å skjønne. Hvordan skal dere gå frem, spille en og en, hihi - da har dere noen kvelder foran dere.

    Nok et herlig innlegg:)

    ReplyDelete
  7. YES!!!! Det var det eg visste at du kom te å komma te finalen!!! Gratulera snuppa!!! Såååå velfortjent!!! Masse utropstegn, men ja!!!! Ditt e definitivt det finaste så trur du komme te å vinna eg! Har sjølsagt allerede stemt :o)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!