September 27, 2010

Blogg treff helg og andre herligheter


Hei for en helg!
Da gode søte Namaste fra bloggen Kreativ/Impulsiv skulle til Oslo og lurte på om noen ville spise lunsj, heiv jeg meg rundt og tok kontakt.
Å få møte selveste Namaste måtte jo bli en GOD opplevelse. Alle som har sjekket ut bloggen hennes vet at hun er ei positiv sprudlende dame, og jeg kan med hånda på hjertet si at dama virkelig ER super i den vanlige verdenen også.
Med Namaste var jeg og så heldig å få hilse på Huldra fra bloggen Huldra`s liv og leven. Huldra er og en utrolig flott dame, som jeg kjenner meg heldig å få møte også i virkeligheten. Det ble en så altfor kort stund sammen, vi hadde jo så mye å prate om.
Tror dere ikke Huldra hadde med gaver også da?! Nydelige forseggjort blomsterbrosje, 3 stk. "Heia pinner" og 2 hjerteklyper. Ble rørt da ja. Takknemlig for det. Woop woop!

Søndagen kom og Namaste var fortsatt i byen. Så da måtte vi jo treffes å dra på cafe. Og søndags markedet på Blå. Og mere cafe. Og litt tur i botanisk hage. Det var så hyggelig å få mere tid til å snakke sammen.
Med seg hadde Namaste det fineste teppet jeg har sett. Og truuur du ikke det var nettopp til meg?!
Hun hadde plukket det med seg fra et av de mange loppemarkedene hun hadde vært med Spirello og Ullimina dagen før. Det ER så fint det. Et slikt har jeg sett etter lenge lenge og vips, sto jeg med det i hendene. Takk Namaste.

Se så fint det ligger i posen. Irrgrønt med hvite prikker.


Fra en bod på Søndagsmarkedet på Blå. Den søteste lille vesken/posen med glidlås/mappen/ el. hva jeg skal kalle den bare MÅTTE jeg ha. Helt rart det der. Klarer ikke slutte å se på den. Den er så perfekt! Mumsi er stolt eier kan du tro.


Namaste prøver å velge seg en lommebok blant altfor mange fine lommebøker på engang. Ikke lett.
Bilde av meg med TAPETEN jeg vant i giweawayen inne hos Kaspara!


Enda mere pakke. Her fra Huldra. Sjekk ut papiret. Mange små stempel maur på rekke. Herlig detalj.


"Heia pinne" tatt i bruk. Passer perfekt inn.
Se den figuren da. Skjønner at den måtte Mumsi ha. SØT!


Senere på kvelden kom Bestemor på besøk, med enda mere gaver fra turen hennes til Roma.
Heldige baby Nanino fikk høydemåler og matchende magnet ( se bilde over (( ved blomstepotta)).
En voksemåler til å bli glad av!


Sjekk ut tapeten! Min første meter med retro tapet. ELSK! Takk Kaspara.


Loppejakt ble det og resultater av. Blant annet 5 vakre røde kleshengere av denne sorten. De snurrer rundt til Mumsis store fryd. Søt holder til brev, regninger og diverse.



Fint å tenke på hva bloggeverdenen har ført med seg av positivitet inn i min hverdag.
Å få møte så skjønne mennesker, få inspirasjon og ikke minst dele mine interesser med likesinnende.
Dette har vært en God helg for Mumsi.


10 comments:

  1. Åh, jøje meg så mye fint!Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne!Så mange fine funn, og FOR noen gaver du fikk:)Det grønne teppet er FLOTT!Skulle gjerne ha vært med på det bloggtreffet der, dere er jo særdeles hyggelige damer alle sammen:)Det er herlig med blogging, det har i sannhet bragt inspirasjon og mange andre positive ting inn i hverdagen!
    Ha en knallfin mandagskveld!

    ReplyDelete
  2. så mye fint du har gjort og fått denne helga! Namaste og Huldra er 2 rause personer, og det er jo du også da:) Fiiin mandagskveld:)

    Klem fra Trine:) Vatteppet er superfint:)

    ReplyDelete
  3. Der har jammen godeste godjenta hatt fotosession ja!! Du sku kommt her og tatt bilder av mine "skatter" og :o)

    Blir så glad av å sjå på det flotta teppet altså, og et bedre hjem kunne det ikkje fått! Va litt merkelig det der, men eg e jo om mulig mærr overbevist om at det var deg det skulle til ;o)

    Og så masse aent fint da!! Sånt komme te gode jenter vettu :o)

    Må innrømma at eg fekk nå litt tårer i augene når eg leste her og eg, og du ska veta at det var veeeeldig gjensidig :o)

    Superflott innlegg igjen snuppeline!!

    ReplyDelete
  4. Makan! For et fint innlegg med masse masse snacks :-) Det søndagsmarkedet på Blå har ofte veldig mye fint, god stemning der. Så heldig du er som fikk det fine tapetet,wow det var helt min smak :-)

    ReplyDelete
  5. Så koselig dere har hatt det i helgen :) Hadde jeg bare bodd nærmere ;)Herlig vatteppe !

    Ha en fin dag i morgen :)
    Klem fra meg :)

    ReplyDelete
  6. Hei på dæi!
    Oi her va det masse herlige bilder.
    Så ut som en kjæmpefin helg dåkker hadde sammen. gøy å treffe bloggvenninner kna æi tru:)
    Og for et herlig teppe du fikk da! Snille snille namaste:)
    Håpe du får en fin dag.
    klæm

    ReplyDelete
  7. Såååå mye kult, jeg DIGGER det teppet, herligste fargen ever! :D

    ReplyDelete
  8. Se der var vatteppet plassert i sine rette omgivelser. Heldig var du, og det skal man være. Du har en kjempeinspirerende blogg.

    ReplyDelete
  9. *smelt*..så mye fiint! Du har virkelig vært heldig:)
    Herlige bilder!

    God helg til deg<3

    Klem Christine

    ReplyDelete
  10. Hei, i dag fant jeg bloggen din, så fin den er. Det er så koselig å blogge, det er jo utrolig hvor mange kreative bloggere som finnes her ute i Blogglandia. Kikk gjerne inn til meg og min blogg om du har lyst også, legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Jeg legger meg til som følger på bloggen din jeg, for her var det jo så mange fine innlegg;-)) Ha en fin uke. Mvh Wilhelmine

    ReplyDelete

Comments makes me smile!