September 12, 2010

Blandt NIB`s soveroms finalister


Med et lekent sinn, Mumsi, blandt Norske Interiørbloggers 10 soveroms finalister?!
Henrykt over at jeg er blitt plukket ut.
Tenke seg til.. Nei du og du. Hvilken glede. Dette tar jeg som et STORT kompliment.
Finalist. Ordet smaker godt.

Takk for alle som har stemt på meg til nå.

Jeg er GLAD!

For å komme til NIBs side med fantastike soverom og kanskje også stemme på meg?! 
Stem her. Jeg er nr 3!





For fler bilder av soverommet, sjekk ut resten av soveroms innlegget.

                                                                                                                           woop woop!


7 comments:

  1. Fant deg på utfordringen og la meg som følger på grunn av ditt herlige soverom!
    Lykke til!
    Klem
    Lise

    ReplyDelete
  2. Gratulerer!! Ska så inn å stemma på deg:))
    kjekt at du stakk innom meg og, å la ijenn ein koselige kommentar:) Ja den hyllå har eg leida lenge itte sjøl! blei så glae når eg fant ann på loppis for ein hundrings;)
    klem fra June:)

    ReplyDelete
  3. Fantastisk fint soverom. Masse sjarm og herlige farger !!
    Min stemme går til deg, tvi-tvi.
    Cecilie

    ReplyDelete
  4. JIPPI :) Jeg har allerede stemt på deg i dag ;) Så artig !!

    Lykke til :)

    ReplyDelete
  5. HEI!
    Jeg ble ikke overasket da jeg så deg blandt finalistene - jeg så jo bildene du la ut da du fortalte du skulle delta :)
    Rommet er helt fantastisk - helt i min gate!
    Og som du nå sikkert skjønner har jeg alt stemt på deg.hihihi.
    Masse lykke til!!

    ReplyDelete
  6. Ja, som sagt var eg ikkje overraska. Det irritere meg litt då at mange av de andre bloggene har hundrevis av faste lesere som sikkert stemme på dei av feil grunner spør du meg.

    Har laga et lite innlegg som eg skyte inn i mårå. Kanskje det hjelpe litt jaffal? Håpe.

    Må barra la påminnelsen te Smykkas ligga litt te syns eg :o) Dessuten: Ikkje mærr enn et innlegg te dagen har eg bestemt meg for nemlig, overivrige meg. Kan bli for møkje av det goda ja ;o)

    Lykke te!!

    ReplyDelete
  7. Så fint soverom du har! Fant bloggen din da jeg så finalistene i NIB-konkurransen. Følger deg :-D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!