August 02, 2010

With an appetite for destruction of a Lp

Classic.
Lp plate skål.
Finnes nå også i vårt hjem.

I de sene timer ville pappa Rottefinn gjøre om N.W.A Lp`en - With an appetite for destruction. ( Passende tittel. ) Den fungerte ikke lenger optimalt på hans platespillere.
Resultatet er upåklagelig. Her kommer fremgangs måten.

1. Gå igjennom 1 stk plate samling og finn frem en passende Lp.



2. Legg plata på en plate og sett i ovnen på 100 grader i 5 min. ( Gjør ingenting om den står i 10 min om man glemmer. Det gjorde selvfølgelig vi og det gikk bra. )



3. Ta ut varme plater og legg opp i passende skål.



4. Form raskt plata slik du finner passende. Den kjølner fort så her gjelder å bestemme seg.



5. Resultat. 1 stk. super kul LP plate skål til ymse bruk.

6 comments:

  1. Hei :)
    Så fint innlegg :)Jeg må bare fortelle deg at jeg kjøpte ei sånn skål i dag ;)Det er jo bare så kult !Jeg skulle ha den selv , men sønnen på 13 fikk den på rommet ;)Nå har jo du vist meg fremg.m. så da fikk jeg lyst til å lage ei til meg selv også ;)Gavetips også dette ;)

    Hilsen Skjerstad

    ReplyDelete
  2. Superkul! Må prøves :-)

    ReplyDelete
  3. Hei igjen :)
    Jeg betalte 30 kr . Kjøpte den på den lokale gjenbruksbutikken der jeg bor . Dama som jobber der har laget den selv. Så det er bare å produsere ! Du kan sikkert få mer ;)

    Hilsen Skjerstad

    ReplyDelete
  4. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :-)

    Så utrolig kul skål! Kjempefin gaveidé! Og helt enig med hun over som sier at dette er en salgsidé også :-)

    Hege

    ReplyDelete
  5. Jøsses, det må jeg jommen prøve!! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!