August 29, 2010

Sunday walking


Ut på tur. Liten halvtime,  før regnet jaget oss inn igjen.



6 comments:

  1. Gratulerer med de 25! så fint det bordet ble. Elsker gult!

    Ønsker deg en fin uke!

    ReplyDelete
  2. Gratulera sååå masse med overstått bursdag!!
    Og ikkje minst med nytt kamera! Så gøy da! :o)

    Håpa det blei ein fine dag inne itte regnet jaga dåkke inn. Kan værr rektigt så kos det og da ;o)

    Lurte på om eg kunne komma med ein oppfordring te deg eg...??

    Et innlegg om spraylakkering kanskje? :o)

    Eg har fått spørsmål, men har jo ikkje peiling i det heile tatt...
    Snakk om instant makover ja, så eg e helste klar for å spraya ALT rundt meg, tihi :o)

    Hadde vore supert om du hadde delt av erfaringene dine! :o)

    Du må uansett ha ei superduper veka, og kosa deg med alle de flotte presangane så heilt sikkert var velfortjent kvar og ein ;o)

    ReplyDelete
  3. Synes det er så artig når du tar bilder ute ;) Du er så flink å ta bilder av det andre ikke får med seg :)

    Ha en fin uke Mumsi :)

    ReplyDelete
  4. Hei på dæi!
    og gratulere med vell overstått bursdag:) gøy med nytt kamera da!
    Herlige bilder du vise her fra turen din:)
    Håpe du kose dæi i dag.
    klæ'm

    ReplyDelete
  5. Grattis med overstått unge dame, selv om det passer best til innlegget under her. Halvveis til femti er ingenting, skal jeg si deg - bare vent! ;)
    At du ikke har hatt speilreflekskamera før nå er neimen ikke lett å se - har du leid noen til å ta bloggbilder for deg, kanskje? ;) Jeg synes nemlig bildene du tar er kjemepfine!

    Fin mandag til deg, og kos deg med nyekameraet!

    ReplyDelete
  6. hEI! Tusen takk for hyggelige hilsner! Og takk for skryt! Jeg smiler. Ja jeg er super fornøyd med nytt kamera,
    det er så gøy!

    Fin uke til dere og!

    -Mumsi

    ReplyDelete

Comments makes me smile!