August 01, 2010

Sommerens frukter

Sommeren i år har vært serdeles fruktbar. Mye varierende vær som har gitt både late dager på teppe i parken og fine runder i diverse hemmelige loppebutikker.
Her er noen av godbitene som er høstet inn..

Skåler med søte kirsebær på. Og fin blå prikkete skål.




Hjertebank brett!


Pappa Rottefinns gamle barne termos. Freia Kakkao boksen fra da jeg var yngre - nå med deilig kaffe oppi. Søte små former jeg har tenkt å støpe lys i. En random pære og lime har sneket seg med for anledningen. En gammel lysbærer fra boden til min far, med mansjett i glass og med solskeivt lys i.



3 comments:

  1. Det brettet var bare helt rått !
    Ikke mere å si om det ;)

    Hilsen Skjerstad

    ReplyDelete
  2. Så mye pent du har fått deg! Heldige! Likte godt den prikkete skåla, så har jeg en lignende termos, bare med annet motiv ;)

    ReplyDelete
  3. Å dei kirsebærskålene huske eg mormor hadde då eg va liten! Herlig å se dei fine bildene :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!