August 15, 2010

Sensommer tegn

Baby Nanino og mor Mumsi er dratt på landet. Her er frisk luft og stillhet. Deilig landelig stillhet. Plutselig er det blitt sensommer og høsten tripper utolmodig på dørstokken. Fin retrobutikk er det her og. Men den var dessverre stengt. Viser istedet funnene gjort på min hemmelige loppebutikk før helgen. 40 kr! Kurvsystem på hjul, papir-organiserings-kurv og stor kakeboks med fjellblomst motiver. Ting som blir perfekte på mitt nye atelier! Jepp, mor Mumsi har fått seg atelier.

Men først av alt skal vi slappe av. På landelig sensommer vis.




2 comments:

  1. Hei på dæi!
    For nåen herlige bilder! Kan tenke mæi at du har kosa dæi i helga.
    Boksen du har funne dæi va jo bare så fin. Heldige dæi:)

    ReplyDelete
  2. Hei hei!
    Du har vunnet trøstepremie i give awayen min.
    Hvis du sender meg en mail med adressen din, skal jeg sende deg et hårbånd.
    Ha en fin kveld videre:)

    Hilsen fra Trine
    (tb83_@hotmail.com)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!