August 28, 2010

Party Party

Uka har vært fyllt med fest og stemning hver eneste dag. Jeg er sliten og glad. Og mett. Kaker og boller og kaffe og brus. Litt mye sus og dus. Halvveis til 50 var en sann fornøyelse. Og alle gavene da, jeg bare ELSKER pakker og presanger. Woop woop!
Lille nye bordet er tatt flittig i bruk. Til blomster og gaver, oppbevaring og avlastning. Meget allsidig viser det seg å være.

Best av alt er nytt kamera! Endelig kan jeg flotte meg med speilreflekskamera. 
All bloggingen har virkelig boostet interessen for fotografering. Tips og triks søkes etter og leses med stor etusiasme. Youtube har filmer, NIB har fotokurs, ja til og med søte bloggere som fru fly har super gode fototips.
Det er utfordrende å lære seg nytt kamera, men jeg skal virkelig gjøre en innsats i å leke, utforske og bli bedre til å ta bilder.

Glede.




2 comments:

  1. Å så heldig du er Mumsi :) Sikkert masse å sette seg inn i . Jeg også vil ha et slik kamera ;) Det ordner seg for snille piker ;)Det er superkoselig å få gaver :) Det bordet du pusset opp her forleden ... Nydelig :)

    Ha en fin søndag og ei fin uke som kommer :)

    ReplyDelete
  2. i love that yellow sideboard!!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!