August 07, 2010

Ommøblering med omorganisering i bokhylla

I dagmorges kom det over meg at jeg skulle flytte liltt på den gamle trekassen. Fylle et lite hull i stua samtidig skape mer oppbevaringsplass. Så tenkt så gjort. En av Pappa Rottefinns gamle bruskasser ble satt under. Fin kontrast med plastikk og tre.





En ting førte til det andre, og før jeg visste ordet av det var jeg begynt med å sortere bøker etter farger i bokhyllen. For en lang stund siden kom jeg over en dame i en blogg som hadde gjort det samme. Husker at jeg syntes det var kult. Siden har det ligget å ulmet bak i hodet at jeg og vil gjøre noe lignende med våre bøker. Med stor iver og stort pågangsmot ble dette resultatet.

Før bilde fra et tidligere innlegg om stua:



Etter bilder:








 

3 comments:

  1. Det blei kjempefint! Stilig kontrast.
    Fargeorganisering av bøker e ein fin detalj, men eg tror ikkje eg har tålmodigheten te å gjennomføra det! :-)

    ReplyDelete
  2. Hei :)
    Så ryddig og lekkert :)Har gjort det samme selv , fort gjort når man først begynner ;)

    Ha en fin kveld :)

    ReplyDelete
  3. Å, jeg elsker fargeorganiserte bokhyller! Kjempefint!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!