August 05, 2010

Laurids Lønborg eggeglass og rammer


Blåkors har åpnet ny butikk nederst på Grunerløkka i Oslo. Stor glede for Mumsi som får en ny BRA og RIMELIG bruktbutikk å handle i. (Håper de holder seg til det og ikke overpriser seg som resten av brukt og secondhand butikkene her omkring..)
Under det meget trivelige besøket fikk jeg både barnevogn pass og snille ord. Jeg fant 4 kule gamle rammer og 6 av de søteste eggeglassene i plast. Knæsj rosa plast faktisk. I orginal innpakning fra Laurids Lønborg. De har mengder med design perler i fra 70-tallet og utover.. Sjekk ut andre fine bilder fra google her.




3 comments:

  1. For noen funn!Digger den rosafargen, den er skikkelig knæsj!

    ReplyDelete
  2. Hei du!

    Knallfine eggeglass ja!

    Sengebeskyttaren fann eg på ein loppemarknad, så den er ekte retro... Syns òg den er superfin! Viss du har tid til å vente eit års tid omtrent, så blir den ledig.. Men ellers får du halde utkikk på loppis..;-)

    Klem

    ReplyDelete
  3. Åh, denne butikken må jeg innom! :) Og takk for steg for steg hvordan man lager en lpbolle :) Det har jeg hatt lyst til lenge :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!