August 24, 2010

Kastet kontainerbord blir som nytt...

...i hendene på Mumsi. Et positivt aspekt ved å bo i byen er alle de åpne kontainerene som står plassert rundt omkring. Folk kvitter seg med så mye rart. Her omdagen kom jeg over et lite bord kastet på toppen av en full kontainer med diverse skrot. Dette var midt i en handlegate og trillende med vogn som jeg var, rasket jeg det med meg så diskret og fort som mulig.

Med en kjærlig hånd vasket jeg det ned, pusset det, grunnet det, limte og strammet skruer. Tilslutt fikk toppen hvithøyglans maling og beina "citrus" spraymaling på seg.

Før bildet tatt etter jeg har slipt med sandpapir:




Etter:






11 comments:

  1. Imponert over deg Mumsi ! :) Så stilig det bordet ble :) Så heldig du er som går forbi containere hver dag .Må være spennende ;) Hadde likt å se deg med bord og vogn ;) Nydelig gulfarge :)

    Superduper Tirsdagskveld til deg :)

    ReplyDelete
  2. Så fint det ble, kjempekult!

    ReplyDelete
  3. Åh, så fint. Og jeg elsker den snurrebassen :) søt

    ReplyDelete
  4. ÅÅåååååå så fint! Va kjæmpekult med gule bein. Og gjorde sæi med den gule marihøna på toppen:)
    Gøy når man finn et så fint bord på sin vei:)

    ReplyDelete
  5. Det ble rålekkert!Så flink du er!Digger de gule beina, det var virkelig prikken over i-en:)
    Tenk at folk kaster sånt a!

    ReplyDelete
  6. Oi så stilig dette ble! Alltid gøy når man finner skrot som blir til skatter bare med litt maling. :) Og gult er jo alltid KULT! :) Fin blogg du har, så jeg følger deg gjerne.

    Mvh
    Renathe

    ReplyDelete
  7. Det blei jammen meg uhyre fint og rett og slett stiligt!!!
    Du har verkelig et auga for sånt altså, imponert!

    Vett ikkje om eg hadde kommt på at det kunne bli så flott, men nå vett eg det jaffal hvis eg sku komma øve et sånt bord på toppen av ein container... ;o)

    Syns eg ser deg (diskret) røska det med deg og balansera det på barnevogna ja, hihi :o)

    ReplyDelete
  8. Det ser fantastisk ud! :D
    Tænk engang, det er det samme bord - næsten ikke til at forstå.

    Tusind tak fordi du skrev på min blog, for på den måde fandt jeg din blog og den ser rigtig spændende og inspirerende ud. ;)

    Rigtig god dag til dig!

    ReplyDelete
  9. Og der var spraylakken endelig kommt i hus!
    "Måtte" barra prøva de ut med ein gong, og glede meg te å spraya mærr. Snakk om instant makeover!!!

    Helgehilsen fra nyfrelst spraylakkerer :o)

    ReplyDelete
  10. For en fin blogg! Og så kreativ. Jøss, æ e imponert!

    ReplyDelete
  11. Så fint et bord du har laget, og du har en artig og fin blogg.
    Dette vil jeg gjerne se mer av så jeg legger meg som følger.

    God helg fra Elisabeth Rockefår

    ReplyDelete

Comments makes me smile!