August 06, 2010

Hest og kjerre - Oppfrisket leke fra mine barndoms år

Da jeg var hjemme hos min far og ryddet litt i mitt rot som står igjen, fant jeg min gamle hjemmesnekrede hest og kjerre. Den har jeg gode minner fra. Kjørende rundt over gulv og tepper, lekte jeg lenge med hesten min. Har ikke tatt med før - før bilder, men hesten og kjerren var opprinnelig i naturlig tre.
Nå et par år senere.. trengte den litt oppfriskning. Først ble alt tatt fra hverandre og malt hvitt. Så litt decopage med noen vriene servietter og litt gult papir. Og vips! Den ble ny igjen. Ny og frisk.

Vær så god min lille Nanino. Her er gave til deg.





3 comments:

  1. ÅÅ :) Så flink du er !
    Artig med ting fra barndommen :)
    Ha ei fin helg :)

    ReplyDelete
  2. Så utrulig kult!
    Denna likte æi godt altså!
    Ser jo her at du har hatt mange innlegg den siste tiden, men inne på min blogg ser æi ikke at du har oppdatert på en god stund... hmm merkelig...Fikk litt dårlig samvittighet for at æi ikek har vært innom å kommentert her hos dæi, du har jo vært så flink å legge igjen komentarer hos mæi. Sett veldig stor pris på det:)

    ReplyDelete
  3. Hei! Takk for koselig kommentar i bloggen min! Det blir jeg så glad for :)

    Så kul hesten ble! Det er så hyggelig å videreføre gode barndomsminner.
    Du har så mye fint her inne! Digger blomsterpotten med fargeblyanter!

    Hilsen Spirello

    ReplyDelete

Comments makes me smile!