August 23, 2010

Hårbånd i posten

Woop woop!
Pakke i posten! Kommer ikke over hvor gøy det er å få noe annet enn regninger og reklame i posten. Smilet og trallene sitter løst, dette er ekte glede. Plutselig dukker nostalgien frem. Postkortskriving til hverdags og brevveksling med brevvenn. Savner det litt.

Tusen tusen takk til Trine med den fine og kreative bloggen Kreativ tommel for lekker trøstepremie i giweawayen sin. Ikke mindre enn 2 av de fineste hårbåndene jeg har sett fikk jeg i pakke!
Og flott skrevet hilsen på fint kort. Nei jeg blir så glad. Tusen tusen takk. De passer perfekt. Og som hårbånd/sjal surret rundt hue-dame som jeg er, kan det ikke bli bedre.

Så i dag var det duket for fotoshoot på badet da jeg kom hjem.
Hehe fikk skikkelig sånn ta-bilde-av-seg-selv-på-badet-forran-speilet-prøve-å-se-så-bra-ut-som-mulig-fjortis-følelse. Var visst ikke første gangen det her nei..


Et skjønnt skjerf i deilig stoff ropte mitt navn inne ifra Lindex i dag også.  Og da det bare gikk for 20 kroner, ble det ikke diskutert videre. Det ble mitt. SÅ nå føler jeg meg så fjong her atte.
Lindex hadde masser av sjerf for bare 20,- nå. Anbefalles.




I morgen er det duket for STOR fest! Da skal jeg feires! Mumsi fyller år, the big 2 5! Så nå venter muffins og ostekakebaking på meg på kjøkkenet. Kom Kom hvisker alle ingrediensene... jeg skynder meg visst videre.

I mellom tiden takker jeg for absolutt alle koselige, hyggelige, snille, produktive og gledelige kommentarer dere har lagt igjen hos meg. Jeg elsker det og setter slik pris på hver og en av dem. De varmer mitt hjerte.

5 comments:

  1. Så fint pannebånd :) Og kule briller ! Ser deg for meg der du står og knoter foran speilet , så minst mulig skal vises , Thi hi :)

    Lykke til med kakebaking til den store dagen :)

    ReplyDelete
  2. Veldig fint pannebånd, det er jammen flott sydd altså!Og jeg vet det godt, for jeg har jo også fått hårbånd fra Kreativ Tommel i posten:)De er kjempefine, skal også blogge om dem tenkte jeg.Det er absolutt bloggbart materiale altså:)

    ReplyDelete
  3. Gratulera så masse!
    Skikkelig fine var de, og eg forstår den gleden av å få sånt i posten :o) Vant nettop ein premie sjøl, og ein blir jo sååå glad!

    Dei så gir blir jo og glad når du vise takknelighet på denna måten. Eg hadde giveaway sjøl for ei stund si, og hu eine av de 3 så vant viste bilde i et innlegg.
    Helste litt fascinerande kor glad ein kan bli for sånt, hihi :o)

    Trur jammen meg eg tar meg ein tur og ser itte skjerf eg og, for eg har barra ca 100 stk ser du, så eg trenge verkelig et par te... ;o)

    ReplyDelete
  4. Hei på dæi!
    For en fin trøstepremie du fikk da! Heldigen dæi!Gøy å kunne få så fine ting i posten:)
    Skjærfet du har kjøpt dæi på Lindex likte æi godt. Så herlig med et godt skjærf tulla rundt halsen når kuldne sett inn.
    Håpe du kose dæi masse.
    Ha en fin dag videre.
    klæm

    ReplyDelete
  5. Hei hei.
    Så kjekt å se at du likte hårbåndene, du passet de kjempegodt også:)
    Stilig bord du har fått tak i, i innlegget over her..du var heldig med den.
    Ha en fin dag og det som er igjen av uka:)

    Klem fra Trine

    ReplyDelete

Comments makes me smile!