July 29, 2010

Ny redesignet kommode


Endelig kan jeg legge ut ferdig bilder av kommoden jeg kjøpte i min hemmlige loppebutikk for en tid tilbake her. Jeg betalte den nette sum av 50 kr og kunne ikke ha vært mer fornøyd.

Før bilde:


Etter bilder:




Elsker papiret fra nineteenseventythree og knottene fra Sjarm. Malingen er "Chi" i høyglans fra Lady/Jotun. Må spesiellt takke pappa Rottefinn for all hjelp med stor entusiasme. Han er en så kul fyr.
Søte tante koppen har og fått en liten blå blomst opp i seg. Skjønn detalj på bordet i gangen.


6 comments:

  1. Så kul den ble! Og for en flott Cathrineholm stekepanne! Digget den!

    ReplyDelete
  2. Den ble råkuul!!Digger den altså, for en forvandling!Du har en kjempefin blogg, jeg slenger meg med som følger på rappen:)

    ReplyDelete
  3. Veldig veldig bra! Du er fantastisk flink altså!

    ReplyDelete
  4. Takk for at du vil følge bloggen min :) Nå ble jeg glad !!
    Frisk og fin kommode :)

    ReplyDelete
  5. loooooooove it!!! :D :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!