July 02, 2010

Kommode for en femti lapp

Ah.. Jeg elsker min hemmelige loppebutikk. Den er ikke så veldig hemmelig da, men når jeg omtaler den på denne måten føles den enda mer spesiell. Det er ikke mange bruktbutikker slik som denne, her omkring. Billig, liten og meget trivelig, midt i Oslo. Den som kanskje kan måle seg litt med min hemmelige loppebutikk aka EVANGELIE SENTERETS, NYTT & GAMMELT, på Grunerløkka, er Reto Bruktbutikken på Bjølsen.
Går jeg forbi, må jeg bare stikke innom. Veldig glad jeg gjorde det i går. For der sto den. Kommoden jeg har ventet så tolmodig på. Endelig! Jeg jublet og jublet enda mer da han fortalte hva han skulle ha for den.
Fint sommer prosjekt for Mumsi dette her.




For en tier ekstra, fikk jeg med med 4 spisebrikker. Hvite med et brodert kirsebær på. Pluss en juleduk-løper og en juleduk med et herlig trykk i sterke farger. Tenke langsiktig. Er sunt det.


3 comments:

  1. Den var du VIRKELIG heldig med!!!
    50kr var ikke stort for den søte og sjarmerende kommoden.
    Kjempekoselig blogg du har, her kommer jeg gjerne tilbake.

    Hilsen Linetoppen

    ReplyDelete
  2. For en flott kommode, og til den prisen! Heldige du! Du har virkelig en flott blogg. Digget alle de kule joggeskoene. er svak for sneakers selv. Men har på langt nær så mange...

    ReplyDelete

Comments makes me smile!