July 06, 2010

Gammelt nytt - på nytt

Jeg bare elsker denne boka.

Heldige meg. Jeg vant giwe-awayen til herlige Janet med den fine bloggen JA(vel)NET. Premien var boken "Gammelt nytt - på nytt", en bok "right up my ally". Herlige gjør det selv prosjekter, med fine tekster til. De er virkelige flinke med ordene sine. Gleder meg til å lese mer i den.
Tusen takk for fin fin premie Janet. Fint innpakket kom den i posten i dag. Med kort til og hele pakka.
Å få pakker er lykke!




Bilde fra tanum.no


Bilde fra klikk.no

5 comments:

  1. Så det va du så vant den ja, gratulera!
    Den hadde eg og sååå lyst på :o)

    Lurte på om du kunne fortella kim forfatteren e, for den kunne eg tenkt meg å kjøpa sjøl ;o)

    Og rektigt god tur te Kjøbenhavn! :o)

    ReplyDelete
  2. Så kjekt da! Det var koselig at du satte pris på den. Da er det ekstra kjekt å gi. :)
    Ha ei god natt.

    ReplyDelete
  3. Heldige dæi! Den boka står på ønskelista mi altså:)

    ReplyDelete
  4. tusn takk for award ;) Skal lage et innlegg om det når jeg kommer hjem fra new york ;) ha en fin ferie så lenge :) digger blogge ndin

    ReplyDelete
  5. Heisann!

    Du har også vunnet en premie inne hos oss! :-D

    Send oss adressen din på mail.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!