July 04, 2010

Fargerik blomsterpotte

Normann Copenhagens Gress vaser inspirerte meg i dag.





Med noen av barndomens mange fargeblyanter. Limpistol og en gammel blomsterpotte.




Ble dette resultatet.











Med blyantene følger en historie. Det liker jeg. De er brukt. Lekt med. Knekt. Spisset og tygget på. De representerer stor tegneglede. Hver kveld la jeg en tegning på puten til mor. En gave hun skulle komme hjem til etter endt kveldsvakt på sykehuset. Jeg husker jeg var stolt.







OG dette er planene for senere... lage min egen Gras Medium. Gleder meg allerede. Bare se her.

12 comments:

  1. Stiligt!!
    Så flott og fargerikt, og bra kommt på :o)

    Eg like og at ting rundt meg har ein historie, og aller helst min eller mine nærmaste sin historie.

    ReplyDelete
  2. Herlig! :) Du er så flink, altså!

    ReplyDelete
  3. For ein fantastisk idè! Den blir nok stjelt....Du e enormt kreativ, og har ein super blogg!

    Finfin kveld te deg! :-)

    ReplyDelete
  4. Så gøy!! Morsom og flott idé, flinking!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7/05/2010

    Du e nå berre fantastisk jenta mi!!
    Må si det her på bloggen også!
    Minnene strømmer på :-)
    De fargeblyantene har gitt mye glede og stolthet fra deg til meg. Samt mange andre i familien!
    Du fortsetter å gjøre meg stolt,
    TAKK!!
    Takk for i dag og GOD SOMMER TUR!
    Klem fra mamma

    ReplyDelete
  6. Kjempeidé!!
    Nå er det en liten stund siden jeg har vært her inne hos deg(sommerferie i kombinasjon med uteliv gir lite datatid/bloggtid), og her hadde det skjedd mye spennende!!! Fantastisk inspirerende!!!

    ReplyDelete
  7. Du er bare et fantastiske oppkomme av herlige ideer! Så flott!

    ReplyDelete
  8. Så stilig! Kan hende jeg stjeler den idèen din altså! Så lurt kommet på!

    ReplyDelete
  9. Knalltøft!! Gjorde seg virkelig med godt brukte fargeblyanter, tror det hadde vært langt fra så kult med nye blyanter..

    ReplyDelete
  10. heise smeise hvor kuuuuuuult :D
    stor sjanse for at jeg stjeler denne ideen fra deg,viss det er geit? skal selfølgelig linke :D

    ReplyDelete
  11. Du er genial!
    Tøft tips!
    manu

    ReplyDelete

Comments makes me smile!