July 01, 2010

Beautiful Blogger Award

Glede!

Jeg har fått award! Dette er et fenomen jeg ofte har lurt på hvordan fungerer.. Og så vips, fant jeg ut av det. Knall fint av skjønne Miss Moon. Tusen takk. Kjempe kjekt og veldig stas.



Når man får prisen er det tre ting som må gjøres:
1.Linke til den man fikk den fra.
2.Fortelle 7 ting om seg selv.
3.Gi den videre til 7 stykker.



7 ting om meg, Mumsi - Med et lekent sinn :

1. Jeg er vegitarianer. Konsistensen og smaken av kjøtt har så lenge jeg kan huske, vært vanskelig å takle for min gane. Krymper meg ved tanken ved å treffe på en random blodåre eller sene.

2. Jeg kjeder meg så og si aldri. Det er alltid noe å finne på.

3. Jeg elsker å gå i byen. Alltid noe nytt å oppdage. Små ting - store ting. For eksempel stickers på lyktestolper...


4. Jeg elsker salg og gratis ting. Å betale fullpris for klær, ting og tang som jeg bare VET kan fås kjøpt billigere et el annet sted, en eller annen gang, er svært vanskelig.

5. Jeg er for sen, forsinka og aldri i rute. Jeg kan ha flere timer på meg, men kommer likevel for sent.

6. Jeg er litt for mye et Ja-menneske. Øver meg litt hver dag på å bli et mer Nei-menneske.

7. Mitt favoritt sted er i hagen vår. For andre, bedre kjent som Botanisk hage. Her er roen. Tykt og mykt gress under føttene. De fineste vekster så langt øyet kan se.
Bilder tatt i dag...



Så sender jeg Beautiful Blogger Awarden videre...

Fru Fly

Tøvsjur 

Snedig Snelle

Solbaktun

Maganda

Sett det i en ramme 

Frk. Foslis univers 

                                                              ...Tar dere utfordringen?

4 comments:

  1. Gratulerer!
    Du har jo også en kjempefin blogg, da...
    Liker veldig godt header´n din. Er det et bilde
    du har laget? Fantastisk!! Flotte farger!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Takk ja det var litt stas å bli annonsert som en vakker blogger må jeg si.
    Jeg har malt bildet ja. Headeren er et utdrag i fra det. Under "gang" el "kunst" kan du se bildet i sin helhet.

    :D

    ReplyDelete
  3. Artig å lese litt mer om deg, vi er faktisk ganske like ser jeg. Jeg er også vegetarianer, ja-menneske og kjeder meg aldri!:) Tusen takk for at du gir den videre til meg, jeg ble kjempeglad! Jeg har fortalt 7 ting om meg selv to ganger før, så hvis det er greit tar jeg en annen vri. Jeg fikk denne awarden med en annen utfordring (7 ønsker), så da tar jeg den:) Ha en flott helg!:) Heidi

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for award! Utrolig gøy at du like min blogg, og til og med gir meg award! Veldig gla for det! :-)

    Badet ditt ser veldig bra ut forresten, eg elske fargar! Tror eg må stjela den idèen med å merka boksar. Veldig stilig!

    Fortsatt god helg!
    Klem fra takknemlig Snedig Snelle!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!