July 26, 2010

7 gode ønsker


Jeg har fått award! Snille søte Namaste fra bloggen Kreativ/Impulsiv har gitt meg en award hvor jeg må skrive ned 7 ting jeg ønsker meg. Det er ikke vanskelig. Snart fyller jeg år også, så jeg har tenkt litt over ønsker den siste tiden.


1. Speilreflekskamera.
2. Boka "Growing up is for trees" av Øivin Horvei.
3. 1 times massage.
4. Et stort solid staffeli.
5. Nytt mindre spisebord.
6. Vitrineskap.
7. Maling og store lerreter.


( Selvfølgelig ønsker jeg meg snill mann og barn, god skolestart i september mm. Men velger å fokusere på det helt materielle her )


Det er alltid nye og gamle ønsker som drifter rundt i mitt hode. Store og små. Gleden er stor når et går i oppfyllelse.
Noe av det beste med ønsker er selve det å ønske seg noe. Gå rundt å tenke på det. Drømme om det. Smake på det. Kanskje finne ut hvor det selges. Spare. Se og titte, og se litt til. Ønsker får meg til å se fremover. Ønsker skaper forventninger som kankje en fin dag innfris.
Det er gøy å ønske.

I stedet for å sende awarden videre til 7 nye blogger, legger jeg den istedet ut til alle som er innom. Hvilke ønsker har du ? Hva betyr ønsker for deg? Boka "Growing up is for trees" bilde fra http://www.oivinhorvei.com/book.html

1 comment:

  1. Heisann:)
    Tusen takk for kommentaren!:)
    Her var det jammen masse fint! Stellebordet ligger det et nesten helt likt til på loftet til pappa.
    Kult at du bruker det! Jeg kom ikke så langt.....og nå er det for seint:)
    Ha en super kveld:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!