June 17, 2010

Stuen - den andre veggen

I stuen vår, på den andre veggen, hilser musikk ikonet Jay Dee velkommen. Bildet er malt av Strøk. Vi er glade i stua vår. Det gamle hjørneskapet ble anskaffet på Sinsen brukthall. Om du er i området noen gang er det absolutt verdt å sjekke ut stedet. Globusen er arvegods. En elektrikker har byttet ledning så nå kan den lyse igjen. Sofabordet fant vi på Lauritz.com før de gikk konkurs i Norge. Krakken hadde svigermor i sine hybeldager. Den er en av favorittene mine.








Butikken Søstrene Grene er raskt blitt en populær butikk hos meg. Putetrekket er derifra.




Og kaffeslaberas med meg selv hadde jeg tid til i dag... Den lille stunden Nanino sov.








Bestemor er ivrig vever. Duker, tepper og puter blir produsert i høyt tempo. Detaljer av en av godbitene hennes tatt i bruk på bordet.



1 comment:

  1. Heisann,
    Du har ikkje blogga så veldig lenge du heller ser eg, men eg like det eg ser :o)
    Følge med deg videre.

    Kikk gjerna innom for give-away hos meg :o)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!