June 30, 2010

Skohyller for en Sneakerfreak


Rottefinn og jeg har vært kjempe flinke. Så flinke at vi holdt ut 8 måneder med helrenovering av leiligheten vår. Fra rottereir til familie idyllisk hjem. Helt fantastisk herlig å tenke på. Helt fantastisk slitsomt å gå igjennom.
Rottefinn og meg selv er sneaker heads. Han en smule mer enn meg. Vi har sko på loftet og i kjelleren, på skapet, i skapet, i skohyller og i enda flere skap. Men finest av alle oppbevaringsplasser er glasshyllene i gangen. Her står noen av prakt eksemplarene. Glassmesteren har tilpasset hyller av glass. De hviler på lange stenger av stål som er skrudd inn i murveggen. Med spotter som lyser ifra oven, er den det første man ser når man kommer inn døra.
Jeg smiler hver gang.
  
Før, underveis og etter bilder:
 

Ferdig skohylle!


Baby Nanino er også representert.
 

13 comments:

  1. Hei på deg, og takk for triveleg melding inne hos meg. Kjekt med slikt, då finn ein andre kjekke bloggar. Og din blogg overvelda meg med ein fantastisk banner. Her vil eg lese meir.

    Ha gode dagar vidare.

    ReplyDelete
  2. Det må jo rett og slett være den perfekte skohylle! <3

    ReplyDelete
  3. Kult! Kjempefin skohylle, og utrolig kult at du har med bilder av hele prosessen. I like!

    Det ligger forresten en award å venter på deg inne hos meg! ;-)

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  4. Det va bare ultrakult! Eg e fan av mursteinsveggar.. Kjenne eg blir LITT misunnelig ;-) Veldig gla du fant meg, så eg kunne finna deg :-) Kjekk blogg å følga med på!

    Tellaren min har eg funne på susnet.se.

    Ha ein strålande dag!

    ReplyDelete
  5. Det er den mest fancy skohylla jeg har sett.
    Så flink du har vært som har tatt bilder underveis, det glemmer jeg alltid.
    Håper du legger ut flere før og etter..hehe

    ReplyDelete
  6. Vet du hva? Det var en fantastisk hylle!
    Og dessuten: Du har vunnet min GIVE AWAY! Gratulerer. Henry trakk ut deg og spiste opp en lapp etterpå ;) Du kan sende meg adressa di til mailen min. Se på innlegg :)
    Du har en strålende blogg. Kjekt at jeg fikk finne denne.

    ReplyDelete
  7. Knalltøft! -Både hyllen med belysningen, og den røffe veggen bak. Me like too ja. :)

    ReplyDelete
  8. Rålekkert! (ikke ofte jeg sier det om skohyller...) ;-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous5/05/2013

    Youг current article has confirmеd useful to mе personally.
    Ӏt’s extrеmelу useful and уοu're clearly really experienced in this area. You get opened up our eyes in order to numerous opinion of this particular matter using intriquing, notable and reliable articles.

    Feel free to visit my web site alprazolam

    ReplyDelete
  10. Anonymous5/09/2013

    If you are going for bеst сontentѕ like myself, just go to sеe
    thiѕ websіte eνeryday since іt
    offers featuгe contentѕ, thanks

    my weblog :: Devis Travaux

    ReplyDelete
  11. Anonymous5/12/2013

    Αlli, knoωn by the Indіanѕ and Chinese for almoѕt 5000 years.

    The FDA has inveѕtіgated reports of lіver damage, finding this waѕ a rare оccuггence.
    Τhuѕ, herbаl Pure Green Coffеe Bean Eхtraсt 800 Μg аnd prescribеd diet pіlls сan give уou best гeѕults.
    Τhеy inсluԁe еxtrаcts that rеducе your risk οf side
    effects іn рure grеen сοffee bean extraсt 800 mg.
    If уοu'd like significant fat loss faster and easier.

    my webpage ... Pure Green Coffee Extract

    ReplyDelete
  12. Anonymous5/15/2013

    Τhere is ceгtainly а lοt to know
    abоut this іsѕue. I loνe all the points you have maԁe.


    My homepagе; meuble salle de bain

    ReplyDelete
  13. Anonymous5/17/2013

    Hello my friend! I wish to say that this post is amazing, great
    written and come with approximately all significant infos.
    I'd like to peer more posts like this .
    buy facebook likes

    ReplyDelete

Comments makes me smile!