June 25, 2010

Nytt soverom

Etter inspirasjon fra Kvirrevitt har jeg ommøblert soverommet. Det jeg oppdaget da jeg leste hennes innlegg om soverom, var at også senga vår sto mot feil vegg (den lengste veggen). Mye MYE bedre ble det da jeg flyttet den over på kortsiden, forran vinduene. Det er så godt når ting plutselig faller på plass. Rommet virker mye større. En gardinlengde ved hvert vindu måtte gi slipp, men en lengde holder til å dekke vinduet.

Før:



Etter:








Bildet vi har på soverommet er et av mine. Det er forøverig til salgs og henger her i mangel på annen lagringsplass.


7 comments:

  1. Heisan! Så gøy å oppdage en ny blogger (for meg). Takk for kommentar inne hos meg :-)
    Soverommet ble jo ikke til å kjenne igjen, for en utrolig forskjell!! Fin blogg, fine ideer. Jeg kommer tilbake! Ha en flott helg :-)

    ReplyDelete
  2. Hei og takk for hyggelig kommentar! Nå har jeg sett på bloggen din og kost meg. Så mye fint! Gleder meg til å følge deg videre:)

    ReplyDelete
  3. Herregud for en forskjell! Det er jo helt fantastisk! Veldig imponert. Og foresten, du er utrolig kreativ og flink til å lage kunst. Soverommet deres er nå helt perfekt!

    ReplyDelete
  4. Så utrulig bra det blei når du flyta senga!
    Blei som et helt anna rom!
    Bilde du har laga va kjempefint

    ReplyDelete
  5. Det ble kjempeforskjell! For et herlig soverom du har.

    Liker bloggen din, alltid like spennende påfunn :O)

    ReplyDelete
  6. Tusen takk for vennlilge kommentarer! Det varmer og gjør meg glad!

    ReplyDelete
  7. Hallo =)
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Jeg sier det bare tilbake; jeg er glad for at jeg fant din blogg!
    Jeg har lyst til å legge igjen kommentar på alle de finfine innleggene dine, men det har jeg desverre ikke tid til - så da ble soverommet det utvalgte :D Forøvrig et veldig idyllisk soverom, jeg elsker slike byleilighet-vindu - slike er det desverre ikke i min leilighet...!

    Og du lager fine bilder, lekkert lekkert!
    Må titte litt videre før jeg 'går'... Ha en nydelig kveld :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!