June 27, 2010

Loppefunn og andre gleder

Spennende å gå på loppejakt. Først innom min hemmelige loppebutikk. 
OG jeg fant jeg fant.. En svært anvennelig gammel Ikea lampe med "klype" fot, til 20kr. Så traske videre til Fretex på St.Hans haugen. Søt vase og klokke med kul form, til 45 kr. 
Hva la jeg så merke til i min øyenkrok? En av verdens søteste trebokser! Jeg måtte bare ha en slik fin en jeg også! Den er kjøpt i gardinbutikken vedsiden av. En stor takk til Tøvsjur for inspirasjon til boksen og kakefatet, som nå er ferdig.






Belton cans med fine farger. Med dem fikk kakefat-foten og badets 3 trekurver seg en overhaling her omdagen. Til min store forbauselse er fargene mistenksomt like veggene ute i oppgangen vår. Og jeg som har syntes de er så fæle...




Jeg har også oppdaget Photoscape - et supert bildebehandlings program hvor man bl.a. får laget slike montasjer med bilder. Glede.

1 comment:

  1. Så fine lopper. Jeg hadde lite flask med mitt loppeforsøk i helga. Øsende regn satte sin stopper for hele loppesalget. Satser på en tur på Brukten i morgen.

    Takk for tipset om Photoscape, har lastet ned mange program men ingen jeg har vært fornøyd med. Dette var jempebra, så nå er jeg i gang.

    Ha en fin uke!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!