June 13, 2010

Kjøkken gleder





Lille kjøkkenspisekroken vår. Bilde av Strøk, " Det kunne vært deg " troner over matbordet. Jeg elsker street art. Hos Mumsi og co går det i grønne og røde toner omdagen. Friskt og sommerlig.




I soppen sjuler det seg en salig blandig av "gratis sukker-pakker" jeg har tatt med hjem ifra ymse cafeer. Litt finere fyrsikkeske med bilde av Nanino på. Halvbrente grønne lys i lysestake fra loppemarked i Sverige et sted. Et tips.. Ikke sett lys på solfylte steder, den tabben gjorde jeg og de ble helt bananformede. Morsomt, men ikke veldig gøy.






Klokken er nok et kupp fra et svenskt loppemarked for noen år siden, 15 kr og den ble min. Zoo har alltid vært favoritt godteriet, og denne klokken er minst like deilig. Øyegodt for Mumsi det.



Billedveggen begynner å ta form. Her er familien representert. Noen av dem iallefall. Gamle rammer er så fint. Flotte detaljer.





Her har en stakkars Ikea ramme i tre fått decopage på seg. Det er så artig å ta frem den gamle serviettsamlingen og fryde seg over fine servietter. Vips er jeg 10 år igjen. Fars maskulinitet står i god kontrast til blomstenes femininitet.

2 comments:

  1. Oi denna blloggen her likte æi godt!
    Masse farger, og lekent, det e akkurat sån som æi kan like det!
    Bildeveggen din va kjempefin. Like fargerike bildevegger!
    Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  2. Her var det mye inspirerende og hyggelig å kikke på:-) Det er så gøy med bilder med mange detaljer å oppdage!

    Håper du har en fin søndag:-) Klem fra Mammadamen

    ReplyDelete

Comments makes me smile!